loading...
تقدیر

plover بازدید : 123 سه شنبه 23 شهریور 1389 نظرات (1)

رفت اونی که میخوامش

بارون نگاهش

میباریدش نم نم

دور شد از من کم کم

خدا مردم از غم

وای منو چشمای خیس

درد دوریش کم نیست

شبای غم انگیز

روزای سرد پاییز

کسی مثل اون نیست

میدونم نمیاد

عشقمو نمیخواد

اون منو برده از یاد

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط arezoooooooooo در تاریخ 1348/10/11 و 17:52 دقیقه ارسال شده است

سام علیکممممممممممم
پلوور جووووونممممم

آخ آخ دست رو دلم نزار که گذاشتییییییییی

من هم از عشق میسوزم.....

هم بخاطر وطنمممممم.......

هم الکی خوشممممممم

بخدا قسمممممممم دلم میخواد زار زار گریه کنمممم

اما دلم دیگه سنگی شده و چشمام گریه بلد نیستن......

وبلاگت عالیه آبجیییی یا داداش

اگه دوس دارییییییی.......بپر بیا تا توی 3تا بلاگم لینکت کنممممممممم

fobzam.blogfa.com
box-0721.blogfa.com
0721love.blogfa.com
بابایییییییی


کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خرقه پوشی من از غایت دینداری نیست پرده ای بر سر صد عیب نهان میپوشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 19
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 19
  • بازدید سال : 37
  • بازدید کلی : 2,553
  • کدهای اختصاصی