loading...
تقدیر
plover بازدید : 173 سه شنبه 23 شهریور 1389 نظرات (0)

دارم دق میکنم،تحمل ندارم

دیگه خسته شدم،دارم کم میارم

دلم تنگ شده و دیگه نا ندارم

همش فکر توام،همش بی قرارم

دیگه اشکی برام

 نمونده که بخوام

 برات گریه کنم ،فدای اون چشات

دل داره واسه تو پرپر میزنه

تو رفتی و هنوزخیالت با منه

بدون تو کجا برم؟کنار کی بشینم؟

تو چشمای کی خیره شم خودمو توش ببینم؟

تو که نیستی به کی بگم چشماشو روم نبنده؟

به کی بگم یکم نازم که بهم نخنده؟

بدون تو با کی حرف بزنم دردات به جونم

تو این دنیا به عشق کی؟به شوق کی بمونم؟

به جون چشمات از تمو این زندگی سیرم

تو که نیستی همش ارزو میکنم بمیرم

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
خرقه پوشی من از غایت دینداری نیست پرده ای بر سر صد عیب نهان میپوشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 32
  • بازدید کلی : 2,548
  • کدهای اختصاصی